Ett år med Glädjebloggen IV

Nu var det väldigt länge sedan Dan Hylander var i Vinslöv. Det är synd, för jag vet ett par drygt 42-åriga, för tillfället ganska lurviga, ben som skulle uppskatta lite schysst live-musik att rocka loss till.
Eller det behöver inte vara live heller, det går bra med fildelad musik från Pirate Bay också, och inte behöver det vara så rockigt heller för jag har ändå inget taktsinne, men framförallt behöver det inte vara så länge. 10-15 minuter är fullt tillräckligt, sedan kan jag passa väskorna åt alla andra.
Så är det någon som bjuder upp så tackar jag inte nej.

Men när han var här i september, då var det drag under läderstövlarna må ni tro. Jag har nog inte svettats så mycket sedan jag sprang tjejmilen, vilket jag aldrig gjort, så då förstår ni att jag aldrig varit så svett innan.

Jag hoppas att det blir en favorit i repris på Vinslövsdagen i år. Om inte Dan Hylander kan komma så går det lika bra med Robbie Williams. Eller vem fan som helst egentligen, kan de inte sjunga kan de alltid "mimma". Jag kommer ändå.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0