Helgtips

Snart är det helg igen. Gud så skönt!
Förra helgen kändes det som om alla andra hunnit före oss i vår almanacka och bokat upp oss på diverse aktiviteter. Men den här helgen var vi först i almanackan. Sova länge. Äta långfrukost och dansa nakna i trädgården.

Till er som inte skall vara i Vinslöv och förlusta er vill jag bara säga en sak:Tyck inte synd om er själva, även om det är det.

Det finns andra vackra ställen att besöka.
http://www.aftonbladet.se/resa/sverige/article3246205.ab


Och om en vecka är det 11 september. Detta ödesmättade datum har Glädjebloggen halvårsjubileum. Det kanske man bör fira på något sätt?

I går var det förresten all time high på Glädjebloggen.

Men det känns med bloggandet som med allting annat. När jag väl hakat på en trend så slutar alla andra med det. Det är många tidigare bloggentusiaster som meddelat att de tar en paus i bloggandet och sådana som sagt att de tänkt börja men som inte gjort det. Det tolkar jag som att det har blivit oballt att blogga.

Vad gör jag för fel?
Kan någon tala om vad man skall göra nuförtiden om man vill verka ungdomlig och på?

På lördag stannar den ekologiska bussen med mijövänliga varor såsom mat, rengöringsartiklar och hygienprodukter i Vinslöv. Varför var det inte jag som kom på den idén? Fast jag har förstås inget busskort.

Och så kommer Dan Hylander hit också.

Kram
Agneta




Kommentarer
Postat av: Mrs G

Apropå dina resetips - imorgon (eller en annan dag) ska jag berätta om enda och sista gången jag var på Gotland! Ska mycket till för att jag ska ta mig dig igen. Men för allt i världen - sluta inte blogga! Jag är så avundsjuk på dig som har denna ventil.

2008-09-04 @ 19:58:38
Postat av: Agneta

MrsG:Du har berättat om er misslyckade tur till Gotland, men du hade bara lite otur. Du kan också skaffa dig en bloggventil. Det är gratis och enkelt.

2008-09-04 @ 21:25:40
Postat av: Mrs G

Var det vecka 29 du fick veta detta traumatiska Gotlandsdrama? Då förstår du hur djupt detta satt sig hos mig! Nästan som Bromölla för dig?

2008-09-04 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0