Tillbaka!

Hej allihopa!
Efter nästan en månads tystnad är jag tillbaka på bloggen igen. Senast jag bloggade var självaste luciadagen och nu är vi snart inne i halva januari.

Men det är ju så att det är en ganska intensiv tid, den mellan lucia och Tjugondedag Knut, för då skall ju julen dansas både in och ut. Klappar skall köpas, ljus skall stöpas, risgryn kokas, båtbiljetter bokas och samtidigt som vardagen måste skötas skall lutfisken blötas. Och under sena nätter bakas det klenetter. Och när man precis skall njuta sin första struva måste man ut och leta efter Tuva.
När så till sist julen står för dörren, dröjer det inte länge förrän, Lars Norén kommer farligt nära och börjar besvära. Men den här gången lyckades vi hålla honom stången. Och när julafton är över och man vill vila någon timma, ja då börjar juldagsmorgon glimma...

Ja ungefär så går det till där jag finns. Men så är det förstås inte hos er, där råder väl lugn och frid i juletid. Men jag hoppas i alla fall att ni haft det bra och att er jul var lika vit som min.

Ses alldeles strax.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anonym

JIPPI!

Välkommen tillbaka.

Har E virkat upp garnet än?

Ska försöka komma ihåg att ta kopia på beskrivningen i veckan.



Kram

Peppe

2010-01-10 @ 21:04:24
Postat av: Agneta

Just nu tillverkar hon inbjudningskort till sitt kalas om drygt en månad. Men hon har nog virkat klart alla blommor du påbörjat.

2010-01-12 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0