Kändisskap

Finns det fortfarande någon som tittar på Robinsson? Det finns det säkert och jag skall inte moralisera över det bara för att jag själv tröttnat för länge sedan. Och tydligen skapar programmet fortfarande rubriker i Aftonbladet m fl.
"Hade jag velat flasha brösten hade jag väl ställt upp i Paradise Hotel?" säger hon. Men å andra sidan: hade hon velat framstå som seriös så hade hon väl ställt upp i Debatt. Eller Antikrundan.

Jag tycker nog att man efter 140 säsonger med Robinson borde veta vad det innebär att vara med i den serien. Den som ger sig in leken får leken tåla helt enkelt.

Det fanns en tid då det fanns kändisar som både hade talang och var hetero.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ingvar

Jo dem kändisarna kommer jag ihåg, de hette Ben och Knota och så hade dem två barn som heteros ofta har och dem hette Sten och Flisa. Husdjur fanns det också Hårfagre och Urax, det var en bra såpa det. Uppföljaren går just nu i TV4, "Familjen annorlunda"

2010-01-15 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0