Inte i riskgruppen

I förra veckan presenterades en australiensisk undersökning som visade att ju mer tv-tittande desto kortare liv. Risken att dö i förtid ökar markant för den som tillbringar flera timmar/dag framför tv:n jämfört med den som inte gör det.
Men det drabbar ju inte mig, för jag tittar nästan aldrig på tv, utan sitter mest vid datorn.

Skönt att inte tillhöra någon riskgrupp.

I förra veckan gjorde jag också min debut som
spanare i Radio Kristianstad, ett uppdrag som jag kommer att utföra varannan onsdag kl 07.10 ca. Skoj men nervöst.

Och så klippte jag mig också och då passade jag på att uppdatera mig inom mode och smink genom att läsa Amelia. Tydligen så är det väldigt inne med den superkorta kavajen , våren 2010. Och jag har nog sett att det finns gott om sådana plagg runt om i butikerna och misstänkt att det är modernt. Dock har jag aldrig vågat prova eftersom jag varit lite osäker på hur den skall användas. Jag har nämligen trott att det var en långärmad behå.

Kram Agneta

Kommentarer
Postat av: H-et

Hej hallå, hörde dig som spanare, det är nästan som en blogg fast live! Du var jättebra!



2010-01-19 @ 08:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0