Garderobsnytt

Shoppade loss lite häromdagen, alltså kläder, skor och smink och sånt. Inte mjölk, fläsk och ägg på ICA, även om det också är att shoppa, fast totalt utan den njutning som shopping på t ex MQ eller Esprit kan ge.

När jag visade maken vad jag köpt sa han "Nu ser du ut precis som du gjorde när vi träffades, det är något med kläderna". Hm tänkte jag:"Eller något med dina ögon kanske?"
Fast innerst inne blev jag skräckslagen:Har jag gått och köpt omoderna kläder? Sådana som var hippa för 16 år sedan? Fast jag kanske inte var så hipp då heller?

Men å andra sidan:Om kläderna finns att köpa, nya, till ordinarie pris, då kan de väl inte var helt ute?

Dessutom har jag köpt träningskläder. Förmodligen de första någonsin. Jag har inte använt dem ännu, bara gått omkring med dem här hemma och sett sportig ut. Funderar på att testa dem i offentliga miljöer nästa vecka, kanske ha dem på ICA eller Sparbanken eller något, så att de kommer till sin rätt. Fast inte skorna, för de är inneskor och det känns kanske lite överdrivet att ha med en skopåse och byta till  inneskor när man går in på banken?

Kram
Agneta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0