Nya vänner

Yngste sonen har nu blivit användare av facebook. Där är han bl a vän med sin mamma, bror och faster samt medlem i diverse fan clubar. Som Kizz' och Björn Ranelids.

Han är förresten nominerad till årets skåning. Ranelid, inte sonen. Fast för min del hade sonen och hans syskon och far gärna få blivit årets skåningar. Varje år. Själv tror jag mig inte vara kvalificerad för den tävlingen. Dessutom så tror jag inte att sådana titlar är bra för karriären. Man vet ju hur det gick för såväl Refat el Sayed som Hans Holmér när de valts till "årets svensk." Inte var det direkt så att det gav en skjuts i karriären precis.

Fast jag har inte hört något om den utmärkelsen på evigheter. Förmodligen har man slutat med att utse årets svensk, kanske just av den anledningen att det är förödande för karriären. Lite som att vinna Idol.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ingvar

Jag tror nog visst att du kan vara kvalificerad till årets Skåning, igår var nämligen mor och äldsta systern med familj på besök och då frågade systern om skåningarna kom till jul, först trodde jag hon var rädd för en ny brandskattning av ön, det var i och för sig danskar förra gången men såna ideologier sprider sig ju lätt till svagare grupper, men sen förstod jag att hon syftade på er och då var du inräknad bland "skåningarna".

2009-10-22 @ 12:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0