HEJ!

Nu har det gått ett tag sedan sist. Så pass länge att några undrat "Har du slutat att blogga?" Och så finns det då den andra kategorin som med bestörtning undrat "Bloggar du fortfarande?" När jag ser deras blickar förstår jag att de lika gärna kunnat fråga "Kör du fortfarande med gengasbil?" För så omodernt har bloggandet blivit. Nu skall man twittra istället. Om man vill vara på.

Fast jag känner mig mest av just nu, för det är inte klokt vad trött jag är nuförtiden. Denna vecka har jag somnat till såväl "Livet i Fagervik" som "Bonde söker fru" och nu senast "Idol". Dock återuppstår jag igen vid 23-tiden och brukar då känna mig ganska alert. Till ingen nytta. För vem ställer sig och bakar eller putsar fönstrarna eller ringer en vän klockan elva på kvällen?

Nej, dete enda man kan göra är att blogga och hoppas att någon läser. Eller inte, för då vet de samtidgit hur ute jag är som fortfarande bloggar.

Kram
Agneta


Kommentarer
Postat av: Anette

Skicka ett sms nästa gång vetja, eller det gör man kanske inte heller längre?? Vi är nog lika hopplösa båda två skulle jag tro, det där med twitter, nä inget för mig. Jag tycker att det är bättre med fnitter...

2009-10-10 @ 10:50:24
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Anette

Och som jag har väntat!

Suttit här framför datorn och tryckt på uppdatera, uppdatera, uppdatera hela tiden i väntan på att ett nytt inlägg ska dyka upp.

Nu äntligen kan jag gå och lägga mig.

Det ska bli skönt...

Nice to have you back!

2009-10-10 @ 11:32:49
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: H-et

Hej igen, jag undrade just var du tagit vägen. Roligt att du är tillbaka!

2009-10-10 @ 14:22:02
Postat av: Agneta

Anette X 2 och H-et: Så ni tycker inte att jag är hopplöst ute då, när jag bloggar?

2009-10-10 @ 20:36:42
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/
Postat av: H-et

I så fall har du en uråldrig publik som gillar detta som är ute!

2009-10-11 @ 15:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0