Kärleksgnabb

Maken, även känd som "Produktchefen" är en fin, ja t o m älskvärd, människa. Han har bara ett fel. Han vill ha lyset släckt, medan jag vill ha så många lampor som möjligt tända. Jag får ont i huvudet annars och svårt att koncentrera mig. Men inte kan jag väl lämna honom för en sån sak?
Och vad skulle det bli av honom då?
Kanske blir han tvungen att larva sig i någon reklam för El-Giganten för att finansiera sin skilsmässa som en annan John Cleese.

Nej, det är klart att det inte skulle gå för sig. Det är bättre att vi tittar på tv i varsitt rum. Han på Discovery i lilla tv-rummet med lyset släckt och jag vid stora tv:n, så klart, tittande på Lyxfällan under lysrörets fasta sken.

Och så kan vi leva lyckliga i alla våra dar.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag har samma problem fast tvärtom... vi kan kanske byta man? eller inte... fast då måste vi "provköra" en gång först :)

2009-10-02 @ 10:10:46
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Agneta

Anette:Vet inte om jag orkar. Varken byta eller provköra.

2009-10-02 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0