Bekännelse

I lördags tittade jag på premiärprogrammet av "Dansbandskampen". Folk från trakten skulle medverka och det vill man ju inte gärna missa. Men det var förfärligt så illa en del utav banden lät, i alla fall två av dem, dock inte det med lokalanknytning. Min första tanke var hur man kunde tillåta deltagare i en musiktävling som inte kan sjunga, det borde vara förbjudet. Men sedan slog det mig hur många humorprogram jag tittat på med komiker som inte varit ett dugg roliga, så jag antar att det är samma sak.
Så varför skall det inte finnas utrymme för dåliga musiker när det finns så mycket plats för mediokra komiker?

Eller dåliga väder på femdygnsprognosen, för den delen?

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

Vi måste ha tittat på samma program.

Finns det verkligen ingen som kan stoppa Måns Möller...

2009-10-27 @ 13:33:17
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Agneta

Anette:Nej det var faktiskt inte Cirkus Möller jag tittade på, då hade jag redan somnat. Jag tycker mest att det gått inflation i humorprogram så att det är kvanitet i stället för kvalitet. Ingen nämd och ingen glömd.

2009-10-28 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0