Var det så det var?

I går fick jag min första riktiga lön på ganska exakt ett halvår. Inte dumt alls. Den var dessutom avsevärt högre än vad jag minns den. Men man glömmer fort. T ex så kan jag inte dra mig till minnes att det var så roligt att jobba. Jag kan heller inte minnas att det förekom saker som delaktighet, ansvar, uppmuntran, påverkansmöjlighet och socialt kompetenta
chefer. 
Men minnen bleknar som sagt var fort, väldigt fort, typ på 6 månader.

Men vad skall jag göra med alla pengarna kanske du undrar. Men jag kan lugna dig med att meddela att det finns hål att fylla. T ex så är ju Swedbank, där lönen hamnar först, en enda krater efter taskiga affärer i Baltikum. Så där kan man kanske lämna ett bidrag. Men jag misstänker att det hål som i första hand kommer att fyllas lär bli munhålan.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

Jasså du! men med tanke på att du för en gångs skull har en del stavfel i ditt inlägg så kan man ju misstänka att det är flytande god(i)s som har fyllt munhålan ;) love u 2

2009-05-29 @ 12:02:51
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Agneta

Anette:Stavas inte avsevärt med ett dubbel v och lär med 2 l?

Jag skall erkänna att jag somnade medan jag bloggade igår, så det kan vara därför jag glömt alla stavningsregler.

Miss U

2009-05-29 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0