Lille gris, lille gris

Följande notis stod att läsa i dagens "Metro":
Afghanistans enda gris har blivit ännu ensammare. Grisen, som bara heter Gris, har nu gömts undan för besökare på Kabuls Zoo, där den lever. Orsak:besökarna är rädda för att drabbas av svininfluensan. "De flesta som ser en gris får panik och tror att de skall bli smittade", säger djurparkens direktör...

Så olika man reagerar på saker och ting, om jag hade varit i Kabul, hade inte svininfluensa varit det jag varit mest rädd för.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Vän av ordning

Så dom har en so på zoo och en gris som heter Gris?

Och hur kan den enda grisen bli ÄNNU ensammare?



Hmm... Lite svin får man räkna med i Kabul.

2009-05-07 @ 18:20:08
Postat av: jessica

Jepps du har helt rätt. Vara rädd för en gris?????? när det det finns så mycket annat att skydda sig från.....Tusen tack för din fina kommentar. Det värmde otroligt att höra det från dig som själv e en otrolig människa. Glad att ha "lärt känna" dig.

Kramar i massor

2009-05-08 @ 08:21:35
URL: http://jh73.wordpress.com
Postat av: Yvonne

Inget med gris men ändå intressant. Hittade ett test där man kunde skriva in ett ord och se i vilka bloggar det förekommer. Jag skrev Kräklingbo och vad fick jag upp: Jo följande bloggar. 1. Bloodymari, 2. Style by Kling, 3. Lily. 4. Linn. 5. LisaPlace. 6. Flest skor vinner. 7. Natacha Peyre. 8. Storstadspojken. 9. Niotillfem. 10. Pernilla Wahlgren. 11. Charlotte Perelli. 12. Prinsessans dagbok. Tala om ett test som inte funkar. Känner inte igen så många av bloggarna men slår vad om att ingen har varit i Kräklingbo!!!!! Var är din blogg då, den borde ju ha varit nr 1.

2009-05-10 @ 21:32:15
Postat av: Agneta

V.a.o:Nej, man kan INTE räkna med svin i Kabul, det är ju inlåst nu.

Jessica:Tack själv

Yvonne:Som du vet så ägnar jag mig åt diskret marknadsföring, det är därför jag inte är med.

2009-05-10 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0