Evenemangstips

Idag bjöd sonen på en överaskning. Han ringde och meddelade att det ikväll är dags för kommunala musikskolans traditionella vårkonsert.
Så om 45 minuter och 2 mackor är det dags för hela familjen att bege sig till Furutorpskolans matsal för att tillbringa de närmaste timmarna där.
Det lär inte bli "Get back" men möjligen "Yesterday" och alldeles säkert "My Heart Will Go On" i olika tolkningar.

Recension kommer kanske. Men det brukar vara en ganska munter och social tillställning om än lång. Alldeles för lång.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

Om jag varit där och lyssnat skulle jag absolut önskat att de spelade "Get back" som extranummer. Jag tror nämligen att det kommer att bli så pass bra att ett dylikt krävs!

Och eftersom sonen har "scenskräck" kan han tyvärr inte medverka. Jag ville bara berätta detta. Om det nu var så att ni speciellt letade efter hans ansikte bland de fiolspelande 3:orna.

Han medverkar alltså INTE i år...

Kram och ha det så trevligt!

Ta en bulle för mig också - dom brukar vara goda...

2009-05-05 @ 17:36:54
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Efter en datakrasch har jag nu uppdaterat mig och läst igenom vad som hänt medan jag har varit bortkopplad från världen i Vinslöv - tala om att bli beroende av en blogg! Vad jag har gjort under min bortkopplade tid - ja t.ex. sett Kasslerbaletten i Ala - bra som vanligt!

2009-05-05 @ 22:23:33
Postat av: jessica

Efter havererad laddare tilllaptopen så är jag tillbaka nu. (Kul va??)

Har uppdaterat mig på din blogg och jag måste säga att här har det varit livat. CP (passande initialer) och SD!!!! Jag säger då det...de kan nog läsa men inte mellan raderna iallafall, och dessutom totalt humorbefriade. Mina leenden kommer iallafall varje gång jag läser. Så det så!!!

Kram kram

2009-05-07 @ 09:08:19
URL: http://jh73.wordpress.com
Postat av: Agneta

Anette:Vilken tur att du berättade annars hade jag nog börjat undra. Min son av samma årgång var inte heller med eftersom han hellre låter bli att lära sig trummor eller gitarr på musikskolan än att tvingas spela blockflöjt ett år. Jag respekterar honom för det.

Yvonne:Jag har faktiskt undrat vart du tagit vägen, troode du hade tröttnat. Välkommen tillbaka.

Jessica:Jag har undrat över din tystnad också, framförallt på sin blogg. Välkommen tillbaka du med.

2009-05-07 @ 17:57:47
Postat av: Yvonne

Tackar, det verkar som om både Jessica och jag återvänder efter teknikproblem - enda orsaken till att inte gå in på din blogg!

2009-05-07 @ 22:38:25
Postat av: Agneta

Yvonne:Man tackar!

2009-05-10 @ 21:46:56
Postat av: Christina

Hur hamnade jag på denna sida?! Bor det en gotlänning i Vinslöv? Otroligt allt vad denna by kan bjuda på, jag upphör aldrig att förvånas. Här kommer evenemangstips nr. två: kom till kyrkan 24 maj kl.18 och lyssna när kören sjunger vårsånger (ett smakprov gavs vid Västergårda på valborg). Garanterat fritt från blockflöjter.

mvh

Christina Engelke, körledare

2009-05-14 @ 10:08:11
Postat av: Agneta

Christina:Tack för tipset! Jag lyssnade på er på valborg och gör gärna det igen. Jag trodde att du lämnat Vinslöv för Europa?

2009-05-14 @ 21:33:57
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0