Dilemman

Sonen frågade i går vilket jag tyckte var den största upplevelsen 1999, att han föddes eller att Sverige vann melodifestivalen.
Som ni kanske förstått så är jag inte överdrivet förtjust i Charlotte, men samtidigt är det ju roligt när det går bra för Sverige i dylika sammanhang. (Det är ju ett tag sedan sist.) Men jag har lovat att ge honom ett svar senast fredag.

Apropå svåra frågor träffade jag på en ytlig bekant i veckan som läst i tidningen att jag höll på med "stand-up". "Är du så jävla rolig?" undrade han. Inte helt lätt att svara på, så det enda jag kunde komma på var, att "jag är en tråkig jävel utan självkritik."

Kram
Agneta


Kommentarer
Postat av: Vän av syftningsfel

»...träffade jag på en ytlig bekant i veckan...«



Jag avskyr människor som är ytliga. Och speciellt trevlig verkade han ju inte heller vara. Usch.

2009-05-17 @ 22:18:06
Postat av: Agneta

V a s:Det uteblivna tet var synnerligen medvetet, för han är just ytlig och som sagt inte så trevlig.

2009-05-19 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0