Sjukt bra...

Det är tydligen fler än jag som kommer att sakna "Skavlan" på fredagskvällarna. Inte helt förvånande kanske så är det enbart kvinnor som hört av sig och uttryckt sin känsla av tomhet.
Förmodligen är det det vi kvinnor tittar på medan de äkta hälfterna inväntar Laila Bagges troschocker i 4:an. Dock inte Produktchefen, han bryr sig inte om Laila Bagge, säger han. Numera, sedan det gick ut i radio att man var gubbsjuk annars.
Att som kvinna gilla "Skavlan" är däremot något helt annat, man är ju inte "Gumm-sjuk" för det. Men han behöver å andra sidan inte hålla på med så billiga trix som "kalsongchocker". Vi tittar ändå. Så gärna, så gärna...

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Speja

Kan bara hålla med;)

Ha det bra.

2009-03-10 @ 09:12:29
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej hej

Åhh vad det var kul att äntligen få träffa dig....Det har jag "längtat" efter.

Hoppas du hittar ett jobb snart...

2009-03-11 @ 22:20:35
URL: http://jh73.wordpress.com
Postat av: Anette

Fy bubblan vad det var kul att träffa dig igen!

Det får verkligen inte gå så långt mellan gångerna igen. Ska du till "högkvarteret" så hör av dig :)

kramkramkram

2009-03-12 @ 07:46:02
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Hej Agneta!

Vad tycker du jag skall göra med Linus? Idag åt han upp en köttbullsmörgås från ICA - jag hade satt ner kassen på golvet när telefon ringde. Gick därifrån och under tiden så tog Linus av plasten och åt upp köttbullarna och annat gott på den men persiljan slängde han på golvet. Vad är ett lämpligt straff?

En liten fråga från en hungrig Yvonne

2009-03-12 @ 14:33:04
Postat av: Agneta

Speja:Vi kanske får bilda ett nätverk:Bloggare för Skavlan?

Jessica och Anette:Detsamma.

Yvonne:Nu är jag ju ingen hundexpert. Hade jag varit det så hade jag nog inte haft de problem jag har med Toldeltiken Tuva. Så därför svarar jag inte i egenskap av hundexpert, utan som släkting till flera generationers ICA-handlare:Köp köttbullarna på COOP, så får du säkert ha dem ifred, fast du förblir kanske hungrig. Lycka till!

2009-03-12 @ 17:11:03
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej Agneta!



Tack för svaret, Barbro Börjesson hade inte kunnat svarat bättre!



Kunde tro att det var det som var felet, ICA:s köttbullsmörgås är för god! Får se om Coop har någon färdig köttbullsmörgås att köpa så jag får testa, kanske Linus då lägger sig ner och gråter. Men du måste hålla med om att det var smart av honom att ta bort plasten först, men bestick hämtade han inte.



Han är tydligen en riktig lyxhund som äter smörgås för 30:-, har idag lärt mig att det inte går att ställa matkassen på golvet!



Hälsningar

Yvonne

2009-03-12 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0