På spa(r)låga

Som ni kanske märkt har jag varit lite dålig på att blogga på sistone. Den som tror att det beror på att jag har haft fullt upp med skönhetstävlingar, modemässor eller sminkpartyn har givetvis helt fel.
Jag har inte deltagit i några sådana arrangemang. Faktum är att jag inte ens haft fullt upp.

Men jag har varit på SPA i helgen. På Ronneby Brunn. Jag har ju haft det uppe tidigare i Glädjebloggen och att det enligt reklamen skulle vara extrapris på makar i samband med behandlingarna. Vi letade efter ett show room eller en monter där man kunde titta på sortimentet, men det fanns ingenstans. Utan det var först under middagen det gick att skymta någons make. Men de flesta var redan sålda och de som fanns kvar såg så billiga ut att man kan anta att det var halva reapriset som gällde.

Man skulle kunna tro att jag nu är utvilad och pigg (och snygg) som aldrig förr sedan jag varit och spa:at, men faktum är att jag är tröttare än på länge. Men det kan bero på andra saker, finanskrisen t ex.

Nu vill jag inte framstå som en rutinerad spa-besökare som ger andra komplex, men jag vill ändå dela med mig av min erfarenhet från den världen.

Så håll till godo, för här kommer:

Tre goda råd för en lyckad spa-week-end:
1/ Välj rätt sällskap
(Gjorde jag)
2/ Om du skall testa floating, klia dig inte i ögonen samtidigt
(Gjorde jag, det med)
3/ Om du blir törstig, drick hellre vatten än vin
(Gjorde jag inte)

Kram
Agneta





Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tack för att du undersökte extrapriset på makar, är det inte sånt som kallas för falsk marknadsföring. Får nu avbeställa resan dit, trodde jag kunde hitta en riktig goding!

2009-03-26 @ 16:42:01
Postat av: Anette

och vad händer om man kliar sig i ögonen medans man floatar?

2009-03-26 @ 19:24:32
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Agneta

Yvonne:Du kan nog åka dit ändå. Jag tror att de får in vårkollektionen vilken dag som helst.

Anette:Det gör j-ligt ont eftersom vattnet är så salt.

2009-03-27 @ 08:09:21
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0