På förekommen anledning

Ordspråket säger: "Kärlek och hosta går inte att dölja". Jag skulle vilja lägga till ytterligare en sak, nämligen gödselspridning. Det är det väldigt svårt att smyga med.

Våra morgonpromenader brukar vara en angenäm upplevelse för alla sinnen, men på sistone har luktsinnet blivit överaktiverat på bekostnad av övriga sinnesintryck. Det är nog mest jag som lider, då mitt sällskap mer resonerar som så att "lite skit rensar magen".
Igår var Produktchefen med på promenaden, (det är ändå ett litet sällskap) och till hans mest sympatiska drag som promenadsällskap vill jag nog räkna det faktum att han inte rullar sig i bajs eller känner ett behov av att doppa sig i varje dike han ser. Fast möjlighet finns.

Läste föresten om en landstingspolitiker i Västra Götaland som fått ett brev med hundbajs på posten. Jag tycker det verkar lite äckligt. Om man inte kan komma på något trevligare att skicka än ett bajsogram så tycker jag faktiskt inte att man skall skicka något alls. Även om det känns frestande ibland.

Kram
Agnets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0