Angeläget

Idag har Optimal Telecom sökt mig 3 gånger! Undrar vad de vill, men det verkar vara något viktigt eftersom de är så angelägna, får försöka ringa tillbaka imorgon och höra vad de har på hjärtat.

Pernilla, Cecilia och Sandra hette de visst. De uppgav tydligen inga efternamn så antagligen finns det inte fler med dessa namn som jobbar där, så det är väl bara och fråga efter dem i tur och ordning och hoppas att någon av dem jobbar på måndagar.

De kanske vill erbjuda mig ett jobb i någon reklamfilm eller något. Inte för att jag sökt något sådant jobb (tror jag inte i alla fall, men vem kan minnas alla jobb jag sökt?) Jag förstår hur de tänker, skall man göra en lyckad film så bör man ha med någon från Vinslöv.


Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Yvonne

När du får tag på någon av dem, be dem att få deras telefonnummer så att du kan ringa dem på kvällen. Kolla även vilket som är deras favoritprogram och ring då! Fy vad man blir trött på alla telesäljare, det bästa är att ge igen!

2009-03-08 @ 19:51:17
Postat av: Agneta

Yvonne:Tack för tipset, det skall jag prova.

2009-03-09 @ 09:29:29
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/
Postat av: Systern

Jag tror att dem sökt dig för att du skrev att du fixat erat bredband, dem behöver själklart någon med din spetskompetens

2009-03-09 @ 20:58:54
Postat av: Agneta

Systern:Nej tyvärr. De ville att jag skulle få teleräkningen från dem istället för Telia.

2009-03-10 @ 11:55:57
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0