Sommar, sommar, sommar

Det är redan 2 juni och jag vet fortfarande inte vilka som är årets sommarpratare. Jag har svårt att få något gjort så länge jag svävar i ovisshet.
Om jag skulle få äran att vara sommarpratare någon gång, vet jag precis vad jag skulle prata om. Precis på samma sätt som jag visste hur man skulle fostra barn långt innan jag hade några eller som jag vet exakt hur jag skulle ha svarat och vilka livlinor jag skulle använda om jag varit med i "Vem vill bli miljonär?" eller vad det nu heter nuförtiden.

Livet är bra enkelt när man ser det lite grann så där från sidan.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Speja

Precis! ;)

2009-06-03 @ 08:44:32
URL: http://spejasprov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0