Ooopps I did it Again

Oj, nu har jag skojat med det politiska evenemanget igen. Jag borde förstått att Piratpartiet inte är något man skämtar om. Eftersom det är så många som inte tar dem på allvar så är det klart att de själva måste ta sig på blodigt allvar. (Se kommentatorfältet i inlägget "Varför?" nedan)

Uppenbarligen har såväl KD, FI, C, S, M, Mp, V och Fp, som jag också dristat mig till att skämta om på Glädjebloggen betydligt mer självdistans än vad P och SD har. Eller också har de viktigare saker för sig än att kolla på små, harmlösa bloggar från Vinslöv. Typ miljöpolitik, arbetsmarknadspolitik, socialpolitik, familjepolitik, bostadspolitik, skattepolitik m.m.

Men å andra sidan så får man kanske vara glad att vissa håller på med politik och inte med humor.

Kram
Agneta


Kommentarer
Postat av: H-et

De kanske arbetar liksom lite mer underifrån? Med att justera åsiktsbildningen?

2009-06-27 @ 09:27:59
Postat av: Stefan

...du fick en icke-humoristisk kommentar och tolkade det som att PP tar sig självt på blodigt allvar?



Iofs, du är säkert ironisk igen och retas med oss för att vi tolkat det här inlägget som seriöst, lol.

2009-06-27 @ 12:58:04
Postat av: Musik skall byggas utav glädje

Grattis till kommentaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0