Not Bad

I dag var Norra Skåne först med en världsnyhet, i alla fall i min värld. Det var där jag först läste om nyheten att Michael Jackson var död.
Men eftersom samma tidning redan i oktober 2007, förmodligen som enda tidning i världen, publicerade nyheten att Fidel Castro var död så tog jag dödsbudet med en nypa salt. Det var först när morgonsändningarna i både svt och TV4 dominerades av denna nyhet som jag kunde tro det på riktigt att Michael Jackson var död.

Jag har inte precis någon relation till honom. Har varken tyckt att han var superbra eller urdålig. Men i dag när radiokanalerna spelat hans greatest hits flitigt så kan jag konstatera att han inte var så tokig ändå.

En uppenbar talang som tyvärr allt mer blev en tragisk gestalt. Synd att det skall behöva bli så.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0