Grattis!

Idag fyller äldste sonen år, vilket innebär att det är exakt ett år tills jag kan titulera mig tonårsförälder. Men än finns det tid att njuta. Och det gjorde vi i kväll. Med grillat kött från den lokale charkbutiken och lyxglass från Otto i de nya trädgårdsmöblerna kändes det gott att leva.

Under måltiden diskuterade upplägget för studentfirandet och de olika hållpunkterna. Bl a så konstaterade vi att det nog kommer att vara svårt att få tag på parkeringsplats och besvärligt att ta sig fram. Men födelsedagsbarnet kom på att vi skulle säga att "vi känner den som skall ta studenten". Så det skall nog gå bra.
Jag har dessutom lovat honom att jag skall fråga kusinen, som tar studenten, om inte han kan få följa med en liten runda med hennes klass eftersom han så gärna vill åka traktor och vagn. Det tror jag inte att hon har något emot med tanke på att hon ju vet att hon har en present att vänta.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack vännen, det är sådana kommentarer som värmer hela hjärtat!!!!!

2009-06-02 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0