Allt skall man göra själv...

Förra veckan solade jag lite solarium för att se lite mer ut som jag gjorde på 80-talet, när jag nu skulle fira guddotterns student. Det kostade 2:- minuten.
Tandhygienisten kostar ca 20:- minuten.

Förutom graden av njutning, så är den största skillnaden att på solariet är det total självservice. Fast det tycker tandhygienisten att det skulle vara där också, för hon sa att hade jag bara varit lite mer noggrann med tandtråden och inte ätit så mycket sötsaker så hade jag inte behövt komma till henne så ofta.
Men jag fortsätter slarva med tandtråden och undvika att inte äta godis.För jag vill ju inte göra henne arbetslös, för det vet jag ju hur trist det är. Kosta vad det kosta vill.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Christine

Ja,du var nog lite solbränd...när jag tänker efter.

2009-06-10 @ 20:41:21
Postat av: kotten christel

Vilken god människa du är =)

2009-06-10 @ 22:20:46
URL: http://kottenliv.blogspot.com
Postat av: Speja

Du är en sann ängel du. Sätter andra före dig själv.



Du är härlig också, men det vet du väl redan;)

2009-06-11 @ 11:44:02
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Anonym

Christine:Fast det hade nog hunnit blekna tills jag kom tillbaka. Ha en skön semester. Kommunhuset är tomt utan dig.

Kotten C:Ja, man gör så gott man kan.

Speja:Ja, så´n är jag. Kan inte rå för min godhet. Tack det samma.

2009-06-11 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0