Testing

På facebook kan man genomföra den ena testen efter den andra för att komma fram till t ex vilket klädesplagg man skulle vara om man vore ett. Själv slutade jag testa mig där sedan det konstaterades att jag skulle vara Ingmar Bergman om jag varit känd. Vilken tur ändå att jag okänd för majoriteten av befolkningen.

I dag såg jag att man kunde testa och se vilket tv-program man skulle vara om man inte vore människa. Men jag genomförde som sagt inte det testet heller. För tänk om jag skulle bli t ex "Agenda" med Lars Adaktusson? Då skulle jag nog bli ganska ledsen. Allvarligt, skitviktigt och humorbefriat. Inte riktigt min stil. Det passar nog bättre för "De allvarsamma". Om nu de får vara uppe så sent.
Eller om jag skulle bli ett program jag aldrig sett, som Ghost Whisper, eller något som slutat gå för flera decennier sedan. Grannland Polen t ex.
Men förmodligen så blir jag väl "Du är vad du äter". Fast det stämmer inte det heller, för i så fall så skulle jag ha ätit en fotboll till lunch idag. Och det har jag inte gjort. Aldrig någonsin.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0