O What a Night

Nu är vi hemkomna igen efter fyra dyra trevliga timmar på Kristianstadsdagarna. Och kan ni tänka er, att precis bakom oss och stundtals även brevid oss gick självaste Johan Palm! Ni må tro att småtjejerna runt omkring dreglade så det nästan blev översvämning på Västra Storgatan. Jag dreglade dock inte. Hur skulle det se ut? Gamla människan! Och jag med mitt kalkrika saliv. Det hade ju lätt kunnat bildas en liten mini-hoburgsgubbe allra längst ner på sydspetsen av hakan. Det hade nog sett väldigt dumt ut och den hade säkert varit i vägen ibland också, när man t ex skulle slicka sig om munnen.

Och bensinen räckte hela vägen fram och tillbaka och inte blev vi tagna av polisen heller, så antagligen körde vi inte för fort.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Speja

Duktigt jobbat. Med både dreglet och körningen, menar jag.



Du är härlig, men det har jag nog sagt förut!

2009-07-10 @ 17:27:12
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Agneta

TACK!

2009-07-19 @ 08:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0