In the Name of Love

I morse hade Nyhetsmorgon "Babsan" som gäst för att uppmärksamma invigningen av Pride-festivalen. Jag ville ju inte vara sämre så jag köpte flatrökt skinka, veckan till ära.
I morgon blir det nog regnbågslax, och sedan kanske "rokt bog" som det heter på internet-svenska.

Undrar vilken kändis som skall komma ut i år? Jag gissar på Robinson-Robban eller någon annan b-kändis som det varit tyst om länge. Och nästa år tippar jag Fadde när det tagit slut med "Bonde-Susanne". Fast hon borde snarare komma ut som hetero eftersom hon ju var med i ett program som heter "Bonde söker fru".

Men i övrigt tycker jag att det är trevligt att det kommer folk från hela världen för att festa i Stockholm och att det inte bara är stockholmare som åker till andra orter för att festa.

Kram
Agneta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0