Visst är det sjukt

Idag har sonen varit hemma från skolan. Hade jag gått i skolan eller jobbat så hade nog jag också sjukanmält mig. Men nu har jag ju inget val, det är bara att stanna hemma, vare sig jag är sjuk eller ej. Men lite hängig känner jag mig. Jag har lite influensasymptom, som trötthet, huvudvärk och självömkan.

Dottern hade idag, på sin lediga dag, fått totalt dataförbud. Det innebar att hon gått runt och sett ut som en asiatisk sås hela dagen. Söt-sur.

Och hunden vill bara sticka hemifrån, ut och upptäcka världen, matvägra, ignorera tillsägelser och ställa till jävelskap. Man kan bli tokig för mindre, men jag får inte glömma bort att hon blivit tonåring. En riktig fjortis.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

Har dottern dataförbud för att du ska sitta och blogga hela dagen?

2009-01-28 @ 22:16:03
Postat av: Vän av ordning

Agneta?

Kan du skicka mig ett mail under morgondagen? Jag skulle behöva en tjänst, väldigt enkel och väldigt lokal.



Har lagt vantarna på ytterligare en artefakt från världens bästa dokumentärfilm. Du kommer att uppleva stor glädje och rentav höra historiens vingslag av att bara få röra vid den. Kommer att pryda sin plats ovanför (eller varför inte på) the original tevagn.



Det är inte the holy grail (Denna Trollet), men ganska nära...



Beklagar denna offentliga önskan, men jag hittar inte din epostadress.

2009-01-29 @ 00:10:17
Postat av: Agneta

Anette;Nej, vi hade dataförbud hela familjen.

2009-01-30 @ 17:10:50
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/
Postat av: Agneta

Vän av ordning:Det är OK att göra offentliga önskningar ¨på Glädjebloggen, precis som i "Ring så spelar vi"

2009-01-30 @ 17:12:09
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0