Ingen vanlig dag!

Idag har jag och dottern namnsdag. Vi bestämde att vi skulle sova länge och sedan gå runt och namnsdaga oss hela dagen i varsitt nattlinne.
Vi har blivit flitigt gratulerade idag, via blogg (se nedan), telefon och post. Maken uppvaktade med röda rosor till mig och teblettask till dottern. Och så fick jag sms av en av mina svågrar, den jag haft längst. "Grattis på namnsdagen din lilla skitstropp" stod det. (Han har kallat mig dylika saker sedan jag var 11 och han 23). Vad svarar man på sådant? Inspirerad av grammisgalan fick det bli"Tack som fan din gamla bäver"

Men trots all uppvaktning var jag ändå väldigt låg i dag. Kände att det var dags att det hände något kul, ville känna mig efterfrågad och duktig på något (mer än på att steka blodkorv och pussla isbjörnar). Men det mesta kändes trist och tråkigt. Precis när det var som tristast så ringer telefonen. Det är en person som läst Glädjebloggen och därav ville diskutera vissa saker med mig. Mer info om detta kommer (innan måndag), men tack så mycket H.P. you made my day.

Och i mars skall jag på SPA-helg med min "Växjö-familj". Det kommer att bli underbart. Hur underbart det blir vet jag inte. Men underbart det blir det.

Och på söndag skall damerna på bilden nedan åka till Malmö för en heldag i skrattets tecken.


Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: GreenHeart

Är inte alla dagar man tillbringar med dig i skrattets tecken? ;-) Delad glädje är dubbel glädje och skadeglädje är ju inte så dumt det heller om man ska vara ärlig.



Stor Kram!

2009-01-21 @ 22:46:57
URL: http://gronabonansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0