Trendkänslig?

Ibland är man kusligt trendkänslig. Men bara den som läser tidningen "Land "kan vara helt säker på att vara ständigt uppdaterad.

I förrförra inlägget skrev jag om motorsågar, det var i gårkväll. Jag hann knappt publicera inlägget förrän jag sätter på Radio Kristianstads morgonsändning i dag och vad tror ni den handlar om idag? Jo, motorsågar!!!
I skrivande stund har  man besök i morgonstudion av en man som samlar på motorsågar. Undrar om han har någon Jonsered CS 2243S? Jag får lyssna vidare för att bli varse.

Kram
Agneta
P.S. Det insmög sig ett fel i inlägget "Köptips". Det skall vara "verktygslös kedjespänning" inte "kedjespånning" D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0