Resumé

Nu så här i årsskiftestider så hör det väl till god ton att man gör någon slags krönika över det år som gått. Men eftersom jag är tondöv så skippar jag det, jag nöjer mig med att konstatera att 2008 var ett sådär-år. Men det var i alla fall året då jag "kom ut" som bloggare och stå-upp-komiker.
Eller kom ut och kom ut. Jag för fortfarande en ganska diskret tillvaro i båda dessa och det passar ju min personlighet.

Men nu är det 2009 som gäller. Det innebär att det i år är 20 år sedan jag klev ombord på bussen till Ljuder. Ett litet steg för benet, men ett stort steg för mig, en milstolpe helt enkelt. Och ombord på bussen satt M & N som kom att bli min ställföreträdande familj under några härliga, betydelsefulla och livsavgörande år. LOVE U!

Det innebär att det är lika många år sedan jag träffade maken för första gången. Dock dröjde det ytterligare några år av intensivt forskande på varsitt håll innan vi forstod vårt eget, och varandras bästa. Forskningsmetoden jag använde var "trial and error". Men efter alltför många trials och lika många errors så hade jag egentligen bestämt mig för att sluta forska och ägna mig åt studierna i stället. Men så föll det sig så att jag bytte från kvantitativ till kvalitativ metod och då fick jag plötsligt ett lyckat resultat och därefter har jag lagt ner alla planer på framtida forskning. Det är 15 år sedan nu, någon gång i april. LOVE U TOO, J!

I år är det också exakt 39 år sedan Clabbe utsågs till Sveriges sexigaste. Det lär aldrig hända igen.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Nina Kristensson

Love U 2

2009-01-09 @ 20:20:55
Postat av: Malena

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, det kan INTE vara 20 år sedan, då var ju ja bara typ 8? Love U2 men är trött på vårt cyberförhållande jag vill ha lite IRL snart!!!

2009-01-10 @ 19:18:42
Postat av: Agneta

Nina och Malena:Det är faktiskt 20 år sedan vi träffades första gången. Men det var kanske inte på bussen till Ljuder utan på BB, när jag tänker.



Skall vi spaa före, efter eller under sportlovet? Vecka 8 gäller för Hässleholms kommun.



Kram

2009-01-10 @ 22:37:38
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är inte det här nåt för oss?



brunn/prisererbjudanden/after-shav/" rel="nofollow">http://www.ronnebybrunn.se/ronnebybrunn/prisererbjudanden/after-shav/

2009-01-12 @ 15:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0