God fortsättning!

Hej alla tusentals läsare runt om i cyber-världen. (Nu överdrev jag något, men ni tre som brukar läsa kan ju ta åt er i alla fall). Precis som utlovat är jag tillbaka i bloggvärlden exakt den 8 januari som jag skrev i det förra inlägget. Vissa har varit mer uppmärksamma på det datumet än andra medan somliga undrat var jag blivit av.

Men hur som helst så är jag tillbaka igen efter att ha påtvingat mig själv bloggförbud och begränsad internet-användning, bara för att det blivit lite mycket av den varan på sistone.

Idag är annars dagen då alla återgår till sina arbeten, skolor och dagis. Alla utom jag känns det som. Vad jag tycker om detta skriver jag inte här utan det gör jag i min analoga blogg, den som är så hemlig att inte ens FRA får läsa. Det är i den jag planerar alla mina terrordåd och självmordsbombningar.

Fast just nu har jag inte tid att skriva mer, varken i den eller i den här eftersom jag tänkte ska mig ett jobb. Kan vara bra att ha. Det har jag hört att andra har.

Troligtvis kommer jag tillbaka mer under dagen, om jag inte pressar juice eller tittar på N-P Möller förstås.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Inger

Just nu tycker jag det är synd att jag inte är ledig lite längre för då hade jag tagit en tripp till Vinslöv för att smaka på juicen och se på NP.

2009-01-08 @ 10:30:22
Postat av: jessica

Heeeej

Äntligen ärdu tillbaka!!!!

Har saknat dina finurliga inlägg...

kram

2009-01-08 @ 11:07:11
URL: http://jh73.blogspot.com
Postat av: Anette

jag trodde ju att det var typ ett litet skämt det där med den 8:e :)

2009-01-08 @ 12:37:46
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Petra

Åhh...Äntligen är du tillbaka!

Hoppas att ni haft det UNDERBART där långt borta!



Du måste tacka E jätte mycket från mig för det underbara halsbandet!!

Tänk att hon kom ihåg det!?

Kram

Petra

2009-01-08 @ 20:28:21
URL: http://jalkling.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej!



Du kan räkna upp dina läsare till fyra nu!



Hälsningar från Visby & Kräklingbo

2009-01-08 @ 22:41:11
Postat av: Agneta

Inger:Skit i utbildningen, du lär dig lika mycket om målgruppen genom att umgås med oss i en vecka.

Jessica:Tack så mycket!

Anette:Inte tror du väl att jag skämtar om en sådan sak?

Petra:Det har jag redan gjort, hon är väldigt mallig.

Yvonne:Kul att du hittat till min blogg och därmed höjt läsarantalet med 25%. Jag har "din" bok i min bokhylla här hemma i Vinslöv.

2009-01-09 @ 15:27:29
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej!

Vad kul att min bok finns i Vinslöv också! Hälsningar från ett halt Visby, längtar till våren så jag kan vara mer ute i mitt hus i Gurpe igen.

Yvonne

2009-01-09 @ 16:41:48
Postat av: Agneta

Yvonne:När vi var små brukade vi cykla eller rida genom Kohagen och passerade då ditt hus. Jag minns hur förvånade vi blev första gången när vi upptäckte att det låg ett hus där inne i skogen.

2009-01-10 @ 22:34:51
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0