Den ofrivilliga hemmafrun

Om någon tror att min tillvaro som hemmavarande är en dans på rosor så tror man fel. Men det är heller ingen Golgata-vandring om någon tror det. Tiden går minst lika fort som när man jobbar mot betalning och man hinner fortfarande inte med allt man tänkt eller borde. Men jag tillåter mig ibland att pussla med mina barn eller att låta bli att sminka mig. Däremot har jag slutat att titta på Nyhetsmorgon och att leka med klippdockor.

Men jag sökte i alla fall ett jobb igår, efter att ha fått ett tips från en initierad person om att arabiska och gotländska i vissa kretsar anses likvärdigt. Jag vill väldigt gärna ha det jobbet eftersom det passar min personlighet. Så om ni tycker om mig och vill mig väl så kan ni väl hålla en liten tumme när tillfälle ges?

Kram
Agneta 

Kommentarer
Postat av: Anette

Där ser man, men tänk så mycket Serborokratiska och arabiska och en massa annat som slutar på iska du kan lära dig nu när "du bara går hemma och släpar"

Good luck!

2009-01-14 @ 07:22:38
URL: http://an1str.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller två, behöver dem ändå inte när jag skriver på mina examinationsuppgifter...

2009-01-14 @ 09:30:26
Postat av: Agneta

Anette:Ja det är bara att gå med lite låtar med "Andra generationen" i iPoden så lär man sig snabbt lite sebrokroatiska.

Anonýma Malena:Jag visste väl att du tycker om mig och vill mig väl.

2009-01-14 @ 21:22:42
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0