Åh här kommer alla samtalen på en och samma gång...

Först kom ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting alls.
Men sen kom allting på en gång. Inte nog med att jag fick ett roligt och oväntat samtal i förrgår. Igårkväll kom ett till. (Fortsättning följer någon annan gång).

Men jag tror det vänder nu. Det har blivit ljusare. Och revanschlustan är stor.

Apropå revansch så kom jag att tänka på ett gammalt "Robinson-uttryck" :"Tänk på att den hand du biter idag, kan ha förbindelse med den r*v du måste slicka imorgon" Så sant.
I en annan tid i en annan situation är rollerna ombytta och då kanske det blir att äta soppa med gaffel (se tidigare inslag).

Fast jag anser det vara ovärdigt en människa, såväl att bita hand som att slicka r*v och bör vara förbehållet hundar. Jag tycker det är bättre att vara sådär lagom hygglig mot alla hela tiden, så slipper man ägna sig åt hundaktigheter och istället koncentrera sig på mänskligheter.

Kram
Agneta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0