Valentin

I morgon är det Alla hjärtans dag. Det är inte någon jättestor dag i familjen, det är ju inte som julafton direkt, eller juldagen. Men kanske att man kan vara lite extra hjärtlig mot familjen och le mot dem man tränger sig före i kön på ICA.

Och så är det ju melodifestival också. Då skall Susanne Alfvengren vara med. Jag bör kanske heja på henne, eftersom vi båda gått i Kräklingbo skola? Men om Christer Sjögren också gått i den skolan, hade jag hejat på honom då? Kan man ha överseende med en dålig låt bara för att man råkar ha gått i samma skola fast vid olika tidpunkter?

Var det förresten någon som förstod det här med juryns val? Tydligen gick Caroline af Ugglas vidare till andra chansen två gånger med sin "Snälla, snälla, snälla"
Eller som vi sjunger: Naj, snälle, snälle, snälle.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Trodde det var en MELODIfestival, d.v.s. att det var låten som tävlar men tidningarna frågar alltid vilken artist håller du på. Ibland flera veckor före tävlingen, hur skall man veta det när man inte hört låten. Klart man skall hålla på Susanne under förutsättning att hon har en bra låt, det är ju trots allt en tävling. Juryns val förstår de nog inte ens själva eftersom de röstade på af Uggla.

Hälsningar från en snöig ö

Yvonne

2009-02-14 @ 09:55:57
Postat av: Ekelundskan

Lillie och Sussi - say no more...



Jo förresten - utmaningen på min sida...

2009-02-14 @ 20:16:28
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte för att jag såg så mycket av Melodifestivalen.

Men...var Susanne Alfvengren med???

Hm...var det hon den lilla mörka med långt lockigt hår som sjöng genom näsan...hi hi hi.

Tack för i kväll.

Kram

Peppe

2009-02-14 @ 23:15:49
URL: http://jalkling.blogg.se/
Postat av: GreenHeart

Jag letade också efter din utlovade Susanne. Misstänker att hon höll till i Måns-Mums-Mums så kallade porrhög? Det var lite svårt att se skillnad på töserna...

För övrigt håller jag med Ekelundskan. Skulle tro att hon också minns somrarna i Åhusparken?

2009-02-17 @ 17:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0