Tummen upp?

Nu skall jag snart gå och lägga mig, för i morgon skall jag på anställningsintervju. Då vill jag vara utvilad, ren och inte bära nattlinne. Jo, jag tycker det är viktigt, Jag tycker inte man kommer smutsig till en intervju.

Jag har försökt fundera ut vilka frågor de kan tänkas ställa och vad jag i så fall bör svara på dem? Om de frågar vad jag är mest stolt över, skall jag då vara ärlig och svara "min juicepress" eller skall jag svara som de förväntar sig, dvs mina barn? Fast jag är stolt över mina barn också, trots att de önskar sig säckpipor och svindyr hemelektronik i present. Särskilt stolt blir jag när de säger: "Mamma, du ser mycket yngre ut än Carola", tätt följt av: "När kan vi åka till El-Giganten?"

Håll gärna tummarna för mig i morgon kl.14.00 och ca en timme framåt, för jag vill så innerligt gärna ha jobbet i fråga.

Kram
Agneta

P.S Apropå jobb så fick jag höra att på ett av mina före detta jobb har man börjat med något nytt i samband med nyanställningar, det kallades visst introduktion.D.S

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Håller en tumme i eftermiddag!

2009-02-04 @ 08:40:33
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Ekelundskan

Jag sitter på båda mina!

Och lovar gå med krökta tår exakt hela dagen...



Hoppas, hoppas!

2009-02-04 @ 10:03:59
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Lycka till dig!

Yvonne

2009-02-04 @ 10:19:03
Postat av: Agneta

Ann-Sofie, Ekelundskan, Yvonne: Tack, tack, tack

2009-02-04 @ 20:31:16
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0