IX

Se där, nio inlägg sedan igår. Nu blev du väl glad?

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Visst men jag får chefen efter mig, måste ju börja jobba och hon sitter på samma stol som jag!

2009-02-27 @ 07:12:44
Postat av: morsdeka

Hej! Vad trevligt med en ny kontakt. Tack för kommentaren inne hos mig. Jag har inte varit direkt aktiv den senaste veckan. Jag har haft så vansinnigt mycket att göra och en del familjeproblem har hindrat mig från att orka blogga.

Jag kommer tillbaka hit lite senare och läser lite mer. Blev väldigt nyfiken. Hur hittade du mig, förresten?

Ses sen. KRAMEN!

2009-02-27 @ 08:51:31
URL: http://morsdeka.blogspot.com
Postat av: Malena

Jag blev jätteglad! Mina studier blev förstås lidande , fast det har de ju alltid blivit när du är inblandad!

2009-02-27 @ 09:18:32
Postat av: Agneta

Yvonne:Det är inte bra att sitta på flera stolar samtidigt.

Morsdeka:Se svaret på din blogg.

Malena:Jag har gjort det till min livsuppgift att sabotera dina studier då jag inte vill att du skall bli mer framgångsrik än jag.

2009-03-05 @ 10:33:46
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0