IQ

Idag har jag gjort ett nytt test på face book, fast den här gången var det ett IQ-test. Men för att få reda på resultatet var man tvungen att ange sin pin-kod till mobilen och skicka ett sms som kostade typ 10 kronor. Det var det inte värt tyckte jag, för tänk om jag skulle få reda på att jag var Linda Rosing.
Då hade jag nog faktiskt föredragit att vara Ingmar Bergman.

Förresten har jag hört att Ingmar Bergman fortfarande lever, han ville bara fly från mediauppmärksamheten och bor numera i Peru där han försörjer sig som Elvis-imitatör, Och Elvis är ju inte heller död. Han har varit synlig på bl a Hawaii där han försörjer sig som Glenn-Wish-imitatör.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0