Svårt att förstå

Jag har som sagt aldrig varit Thailand. Och inte på månen heller. Däremot har jag en sinnebild över hur det ser ut där. På månen alltså. T ex tror jag att det ser likadant ut överallt, oavsett var på månen man befinner sig, att det inte finns en massa olika naturtyper eller kulturlandskap. Men i morgon bitti åker Christer Fuglesang dit igen. Jag undrar varför. Vad mer hoppas han att få se den här gången, som han inte hann med sist? För det kan ju kanppast vara så att han skall dit och hälsa på någon som han lärde känna förra gången han var där.

Ja, jag förstår det inte. Men det är så oändligt mycket jag inte begriper. Om jag bara kunde låta bli att tänka på det. Och bara ägna kraft åt sådant jag förstår. Som tidningen Lands kontaktannonser t ex. Jag läser dem och förstår precis vad som menas, men jag svarar ju förstås inte. Bara läser. Och förstår.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Malena

Fast han är väl bara den andre svensken på månen, Raine var väl där först?

2009-08-27 @ 13:11:35
Postat av: Agneta

Ja, men han var den förste svensken på månen som inte kom från Taberg.

2009-08-28 @ 22:29:51
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0