Smakar det så kostar det

Idag har jag lagt nästan 3000:- enbart på mitt utseende. Tänk så lite man får för pengar nuföriden. (Suckade maken uppgivet) Och visst är det hemskt att behöva lägga pengar på något så förgängligt. Hade det varit något mer beständigt hade man, om man t ex fick ont om pengar, eller bara tröttant, kunnat lägga ut det på Blocket och åtminstone kunnat få en liten del av pengarna tillbaka.

Men jag misstänker att det hade varit ännu tristare om jag inte lagt några pengar alls på mitt utseende, så jag intalar mig att det är värt vartenda öre.

I serien svenska friidrottsstjärnor vars frisyrer jag anammar hade turen (nästan) kommit till Patrik Sjöberg så som han såg ut när han slog världsrekord 1987. Men efter 2 timmar med superfrissan Katta är ordningen återställd och jag har återtagit Sanna-Kallur-looken igen.

Förresten såg jag att Sanna Nielsen också har anammat denna frisyr, fast i en något längre variant. Vilken härmapa.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0