Prosit

I dag träffade jag en bekant som undrade om jag kommit med i det gänget som dricker öl på fredagseftermiddagen. Men jag försäkrar, något sådant gäng känner jag inte till.
Ni som läser facebook vet dessutom att jag dricker öl på torsdagar, även om det  bara råkar vara tisdag.

Men det här skulle vara på fredagståget mellan Helsingborg och Karlskrona, som jag ju åker dagligdags. Fast det är lite läskigt att sitta på ett knökafullt tåg så här i influensatider. I dag kom det t ex en man med Povel-Ramel-utseende och gymnastikskor och satte sig mitt emot mig och nös flera gånger. Tack och lov i armvecken. Men han gick av i Hässleholm. Han skulle kanske gå på festivaldax, för i kväll spelar Dan Hylander i Hässleholm.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0