Mellan jordgubbar och gås

Visst är det en härlig tid så här års? När dagarna fortfarande är ljumma och kvällarna ganska långa samtidigt som den värsta pressen och stressen inför sommarens krav lagt sig. Man behöver inte längre fundera över om man kommer i bikinin eller ej. Antingen har man aldrig kommit i den eller också har man kommit i den men inte ur den, men oavsett vilket så börjar badsäsongen närma sig sitt slut och man kan passa på att köpa sig en ny bikini på rea. Gärna en som är lite för stor, så behöver man inte orora sig inför nästa år.

Och så är det så vackert ute nu, när rönnbären lyser röda och fågelbajset är blått.

Kram
Agneta


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej

Long time no write. Eller nåt.

Funderade på en sak. Den där stegräknaren. Hur i hela friden kan den veta att man går och inte bara sitter och svänger med benen??? Sitter där en liten förkrympt person inuti och håller koll....jag fattar inte faktiskt. Men hade jag haft en sån hade jag blivit helt besatt av att veta hur många steg det är mellan varje grej man gör. Håller på med det med bilmätaren, så det hade väl blivit samma sak med en stegmojäng.

kraam

2009-08-13 @ 23:56:15
URL: http://jh73.wordpress.com
Postat av: Agneta

Jessica:Jag säger som jag sagt innan, "Vete faan hur det går till, men jag tror att det är elektroniskt"

2009-08-14 @ 12:33:20
Postat av: Speja

Du är så på pricken! Men hur sugen jag är på att köpa en för stor bikini nu, vet jag inte. Men jag håller med dig om att det vore smart.

2009-08-14 @ 13:21:49
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: kotten christel

Blått???

Här är det samma färg på skitensom alltid:)

2009-08-16 @ 20:17:01
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0