Förtydligande

angående gårdagens inlägg om gårdagens utlägg på mitt utseende. Det är inte på något vis så att jag beskurit mig eller sugit fett eller gjort andra operativa ingrepp som fått skönhetskontot att svälla. Nej då, det var bara så att alla de preparat som jag behöver för att upprätthålla en hyfsad fasad utåt var slut, samtidigt. Diverse smörjmedel som krävs för en skrynkelfri framtid. Det är ju så att den som en gång blivit ett russin kan aldrig mer bli en druva. Så illa är det.

Dessutom så passade jag på att få ögonbrynen plockade när jag ändå klippte mig eftersom min frisörska å det bestämdaste avrått mig från att någonsin mer göra det själv.

En annan gång var det en ansiktsbehandlare som tiggde och bad om att få plocka dem med orden: "visserligen älskar jag buskiga ögonbryn, men..."

Jag är nog inte den typen som håller på med småplock. Jag har egentligen aldrig varit särskilt road av att plocka bär, nötter och svamp. Vi fick förresten en hel påse med kantareller häromdagen. Dessvärre har jag ingen större erfarenhet av just den typen av svamp, så jag visste inte så mycket om hur man skulle behandla den.


Till sist ett råd i förtroende:Om du tar med dig datorn in på WC för att tjatta med någon, kontrollera då att webkameran är avstängd.

Kram
Gullspira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0