En minut som Barbro

I måndags när jag var på Maxi i Hässleholm så kom det fram en för mig helt okänd kvinna och undrade "Blir det något i höst?" Jag förstod ingenting och tänkte att hon tagit fel på person men hon förtydligade sin fråga med "På Statt? Med Stand up comedy?" Hon hade tydligen sett något av mina uppträdanden där och känt igen mig. Och vips så förstod jag hur Lill-Babs har det. Kan inte ens gå och handla utan att bli igenkänd.

Fast jag tyckte inte alls att det var jobbigt, så jag förstår inte varför kändisarna klagar.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Ingvar

då har du ju en karriär som GPS att vänta på äldre dar, Lille-babs sitter ju numer i baksätet i folks bilar och talar om att man skall svänga höger i nästa korsning

2009-08-01 @ 10:31:36
Postat av: Agneta

Ingvar:Med tanke på mitt taskiga lokalsinne blir det nog inte så bra. "Sväng höiga, ella... naj förrestn, ja ånggrede mi, ta vänsta..."

2009-08-04 @ 18:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0