Det hade jag ingen aaaaaaaning om

I dag stod det i Metro att tusentals svenskar går omkring och är gifta utan att veta om det. Och det beror inte på att de varit så berusade under vigseln att de inte minns vad de sa under själva akten. Nej, det är snarare så att det handlar om par som tvingats ha betänketid innan skilsmässan går igenom och som, när de tänkt klart, glömt att skicka in skilsmässopappret till tingsrätten, som då avskriver ärendet.

Själv är jag dock absolut säker på att jag är gift. På det har jag både bildbevis och vigselbevis. Däremot har det säkert hänt att jag gått runt och luktat illa utan att veta om det. På det har jag dock inga bevis, utan det är bara en ren spekulation från min sida.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0