TACK!

För alla gratulationer jag fått här på bloggen, på andras bloggar, via sms, telefon och IRL! Tack också för blommor, kramar och uppmuntrande ord.

En del av er har via bloggen frågat vad det är för jobb. Eftersom jag inte skrivit på några papper ännu och inte alla detaljer är klara vill jag inte lägga ut informationen på bloggen än. Men på måndag skall jag dit igen och efter det kan jag nog berätta lite mer.
Men jag kan berätta så mycket att jag kommer, för första gången i mitt liv, bli kommunanställd. Men inte i min hemmakommun utan i en grannkommun och det blir av skrivbordskaraktär. Jag kan också lugna Yvonne med att det inte blir någon statsministerpost och anonyme svågern med att bloggandet heller inte kommer att bli lidande. Så länge det är kul att blogga och någon läser så håller jag på.

Det var allt för nu, men jag återkommer garanterat flera gånger i samma ärende, var så säker.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Speja

Åh, så roligt. Grattis, grattis! Och malla på du bara, sug ordentligt på karamellen - det har du verkligen gjort dig förtjänt av. Vad kul att komma in här och läsa en så rolig nyhet. Nu blev jag lite extra glad.

2009-04-04 @ 09:51:06
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Ekelundskan

Jag har ju helt missat denna nyhet! Jag har ju haft fullt upp med mitt eget. Men jag vill genast passa på att gratta och säga att dom naturligtvis gjort ett utmärkt val! Eftersom jag också numera är kommunanställd kan jag varmt rekommendera detta - trots att det är i grannkommunen. Dom är säkert människor dom också. Allt är gott, sålänge det inte är i Bromölla - dom har inget riktigt bra lunchutbud kan jag tycka.

Nåväl - grattis, grattis, grattis till din nya arbetsgivare.

Och kramar från mig!

2009-04-04 @ 13:12:53
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Agneta

Speja och Ekelundskan:Tack snälla goa.

2009-04-06 @ 23:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0