Människan bakom statistiken

Till min stora glädje har jag noterat att antalet läsare av Glädjebloggen ökar sakta men säkert. Men jag undrar förstås vilka personer som ligger bakom siffrorna.
Därför skulle jag tycka det vore roligt om ni skrev en kommentar om vem ni är, hur ni hittat hit, om vi känner varandra, om ni är inne för första gången/ofta/sällan/gärna eller bara av misstag eller om det är något speciellt ni vill att jag skall känna till.
Om ni är osäkra på hur man gör så klickar man bara på "kommentarer" (i lila text) under inlägget. Det är förstås frivilligt men jag hade uppskattat det mycket. Dessutom går det bra att skriva under pseudonym och ni behöver heller inte uppge e-post om ni inte vill.

Men nu är kyklingen klar, glasklar.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Svåger Råger

Tjock & konstig medelålders f.d. arbetskollega (i 2 affärer) och svåger dessutom. Kände dig innan min fru som föll pladask en decemberkväll för 22 år sen.

Numera är jag inne väldigt sällan men aldrig av misstag... : )

2009-04-04 @ 23:05:39
Postat av: Anette

F.d kollega och ständig vän...

2009-04-04 @ 23:20:26
URL: ahttp://an1str.blogspot.com
Postat av: Anette

Jag däremot är alltid här av misstag. Oftast skulle jag gjort något HEEEEELT annat men hamnade framför datorn istället...

Vem jag är? Tja - tror vi träffades någon gång på barrikaderna. Det var du och jag - och så Korvmamman förståss... Eftersom dagiset vi hade till våra barn aldrig hade något att klaga på var det inte helt lätt att sitta på möten som föräldrarepresentant och hitta på saker som skulle förbättras. Så ofta hamnade vi utanför istället och ventilerade vår syn om omvärlden. Det gör vi ju fortfarande - tyvärr alltför sällan IRL. DET måste vi ändra på! Herregus - vi bor ju alltför nära! Tacka vet jag dagis-tiden - då var allt myhyhyhyhycket bättre!

Jo, sen är ju Produktionschefen och Målarmaken gamla polare - vad är odsen på den!!!

Dessutom arbetar min svärmor i nämnda produktion som chefen basar över..

Och er äldsta son var den första som lurade iväg dottern ifrån hemmets lugna vrå - ända ner till ICA lurade han henne. På cykel!

Sen har vi ju båda hundar med en förkärlek för världen utanför staketet...

Herreguuuuud, vad vi har mycket gemensamt.

Och här sitter vi - vid vars en dator.

Skandal!

Kram.

(Nu ska jag gå och göra lite nytta...)

2009-04-05 @ 09:05:30
URL: http://ekelundskan.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag har blivit beroende... Måste in och kolla vad som hänt i ditt liv varje dag, det är ju inte en glädjeblogg för inte. Grattis till jobbet förresten!!!!

2009-04-05 @ 10:35:51
Postat av: Helen

Jag har blivit beroende.... Stort grattis till jobbet förresten!!!!!

2009-04-05 @ 10:39:02
Postat av: Moster Mjölgumpa

OM man säger att jag hamnat här av misstag så heter misstaget Ekelundskan. För det var via henne jag kom hit, eller var det kanske hos min kusin Jalkling som jag såg en länk....Minns nog inte längre.



Hos Ekelundskan hamnade jag av ren och skär nyfikenhet, på hennes förra blogg för typ ett par år sedan, men det är ju en annan historia.

2009-04-05 @ 12:11:20
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Hejsan!

Jag hamnade ju här när jag googlade på Kräklingbo och blogg, det visade sig att Kräklingbos bästa blogg inte ligger i socknen utan i Vinslöv! Innan kände jag din mamma och syster Y (samt din pappa) men nu vet jag hur livet levs i Vinslöv också. Svåger Råger har jag koll på bland butikshyllorna, även om jag inte tror han känner igen mig!

Gotlandshälsningar

Yvonne

2009-04-05 @ 16:04:32
Postat av: Malena

20-årig växjösyster (dvs vänskapen är 20 år - inte du och jag) som delat allt en gång t.o.m bankkonto.Hamnar alltid här när jag bör studera- du har aldrig varit bra för mina studier - men bra mycket roligare.

2009-04-06 @ 08:21:17
Postat av: Syster yster

Ja vi har väl delat i stort sett hela livet, jag fanns redan där när du kom om man säger så, dock har vi aldrig delat bankkonto eftersom det skulle varit till nackdel för dig, det var alltid du som hade pengar kvar i ditt kuvert i mammas handväska och mina var slut innan dem hamnat i kuvertet. Nu är Kanarieöarna bara ca 7 timmar bort:-))

2009-04-06 @ 12:19:54
Postat av: Agneta

Svåger Roger:Jag var ju bara 4 år när syrran föll pladask. Men det var snällt av dig att ta dig an henne.

Anette SS:Absolut. Ingen arbetsgivare kan skilja oss åt.

Anette E:Det där med cykelfärden till ICA hade jag förträngt. Jag är fortfarande föräldrarepresentant på samma dagis. Usch!

Helen:Inte kunde jag tro att du var en prick i min statistik. Kul! Det känns bra att känna till så jag vet det nästa gång vi ses på ICA.

Moster M:Jag vet inte heller riktigt, men jag vet att ditt namn figurerat i bloggvärlden ända sedan jag gav mig in i den.

Yvonne:Jag tror att jag såg dig i samband med att du lånade foton av mina föräldrar.

Malena:Pluggar inte jag så skall heller inte du.

Syster Yster:Du har väl aldrig haft något konto? Det har väl liksom inte varit lönt.

2009-04-06 @ 23:33:22
Postat av: Agneta

Svåger Roger:Jag var ju bara 4 år när syrran föll pladask. Men det var snällt av dig att ta dig an henne.

Anette SS:Absolut. Ingen arbetsgivare kan skilja oss åt.

Anette E:Det där med cykelfärden till ICA hade jag förträngt. Jag är fortfarande föräldrarepresentant på samma dagis. Usch!

Helen:Inte kunde jag tro att du var en prick i min statistik. Kul! Det känns bra att känna till så jag vet det nästa gång vi ses på ICA.

Moster M:Jag vet inte heller riktigt, men jag vet att ditt namn figurerat i bloggvärlden ända sedan jag gav mig in i den.

Yvonne:Jag tror att jag såg dig i samband med att du lånade foton av mina föräldrar.

Malena:Pluggar inte jag så skall heller inte du.

Syster Yster:Du har väl aldrig haft något konto? Det har väl liksom inte varit lönt.

2009-04-06 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0