Grattis!

Grattis säger jag idag till mig själv. För idag är det exakt ett år sedan jag började min "karriär" som bloggare här på Glädjebloggen.
Inte trodde jag då att jag skulle bli så biten och så snabbt.

Hur firar man bäst en sådan sak? Jo, genom att lägga upp en profilbild och starta en ny blogg. Fast den har ett helt annat syfte och kommer att ha ett helt annat innehåll än Glädjebloggen, som naturligtvis kommer att finnas kvar, så länge jag har lust och någon läser. Den nya bloggen är mer ett experiment som jag funderat lite på att testa. En så länge är den bara att nyfött barn och har inte så mycket personlighet ännu, men om den får utvecklas på sitt eget sätt i sin egen takt så kanske den får det så småningom.

Kram och tack för att ni följt Glädjebloggen under sitt första levnadsår.

Agneta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0