Dagens outfit

Eftersom jag fortfarande är barnsligt lycklig så bär jag dagen till ära en baby-rosa tröja från Vila, som jag ärvt av min syster som ju som bekant är lite äldre.
Och så har jag varit i Kristianstad och köpt mig ett par ofattbart fina Converse i vuxenstorlek, utan kardborreband och speglar men med röda blommor för halva priset.

Den numera snusfrie Produktchefen köpte sin vana trogen ingenting eftersom han ju redan har ett par skor. Just nu steker han kycklingfileér från Kronfågel, i förd t-shirt från Kronborsten och Kronans kalsonger. Allt för att minska abstinensen från det snus han försöker vänja sig av med, som år av lågrprismärket KRONAN.

Barnen har jag skickat bort till Suran för att sopa ihop glasbitar att lägga i kycklingen, i fall det inte skulle finnas några i just vårt paket. Det blir liksom lite spetsigare smak på den då.

Kram
Agneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0