Ang. Rookie-night

Jag har ju lovat er att återkomma med information om "Rookie-nighten" i Bjärnum nu på fredag så fort jag visste vad som gäller. Och det vet jag nu. Själva stand-up-showen börjar kl.21.00 vilket innebär att man bör vara på plats i lagom god tid tills dess. Vi är 8 ganska nykläckta "komiker" utan självkritik som uppträder.
Nedan ser du övrig information om kvällen levererat av kvällens medarrangör, bjärnumsonen Roland som också uppträder kvällen till ära. 

Inträde 50:-
Inget förköp, det är drop in som gäller
 
Mat+inträde 130:- (Grillspett o varm potatissallad)
Kan bokas i förväg.
Vill man äta som gäst bör man vara där 20.00
(För vegetarisk kost säg till när ni bokar bord)
 
Tel till Tre Hammare för att boka bord:
0451 - 208 50 (mellan 9.00 - 14.30)
 Vägbeskrivning:
För er som kommer från Hässleholm:
Följ omdirigeringen (oranga skyltar) mot Markaryd via Farstorpsvägen och Nygatan fram till
Verumsvägen. Där svänger ni höger (fortfarande enligt omdirigeringen).
Tre Hammare ligger direkt till höger mitt emot blomsterhandeln.
Verumsvägen 14 är adressen.

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: H-et

Bord är bokat för fyra som hejar på dig!

2009-04-02 @ 17:54:51
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-02 @ 17:59:22
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: ¨Svåger Råger

Jag har också lagt ut lite fina bilder som jag gärna vill att ni skriver snälla kommentarer om. En snart 45-årig blekfet, hårig, sargad, väderbiten, oförskönad kropp!

www.blekochfet.blogg.se

2009-04-02 @ 18:38:40
Postat av: Svåger Råger

Ojdå.... Det fanns tydligen en bloggare som hette så... Den bloggen har alltså ingenting med mig att göra. Sorry! : )

2009-04-02 @ 18:42:14
Postat av: Ingvar

Jag såg ingen vägbeskrivning om man kommer från Visbyhållet???

2009-04-02 @ 19:39:26
Postat av: Agneta

H-et:Det är inte utan att det gör en lite extra nervös, men det lär vara nyttigt har jag hört. Vilka är de andra två?

Karin:Så pass...

Svåger Råger:Allt stämde utom åldern. Det är ingen som går på att du är 14 längre.

Ingvar:Om man kommer från Visby är det lättast om du kapar båten och säger åt Kapten Sollerman och hans besättning att lägga till i Bjärlången. Därifrån kan du ta taxi till Tre Hammare. Glöm inte boka bord bara.

2009-04-02 @ 21:52:57
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0