Å så gott...

Som jag längtat att få skriva detta:
JAG HAR FÅTT JOBB! JAG HAR FÅTT JOBB! JAG HAR FÅTT JOBB!

De behövde en person, de hade 134 att välja på, men det var mig, Agneta Eva Margareta Gottberg Henriksson, på Villagatan i Vinslöv de helst av allt ville ha. Om man inte har rätt att vara mallig idag så har man väl aldrig det. Och det har man kanske inte heller. Men det skiter jag i. Jag tänker malla mig ändå. Hela helgen faktiskt.

Nu återstår att ställa in en intervju jag blev kallade till på tisdag. Ett jobb som i och för sig lät ganska skoj, men som är i Malmö, vilket gör att det känns mindre attraktivt.
Dessutom så måste jag ju skriva till alla företag som jag sökt jobb hos och berätta att min tid nu är besatt av annan arbetsgivare och tacka för visat ointresse.

På det här jobbet skall jag stanna till pensionen, minst. Sedan får vi se hur det blir efter det. För nu är jag trött på att byta jobb och framförallt på att alltid vara ny på jobbet. Jag har varit ny på jobbet sedan oktober 2005 och på 2 år har jag haft 5 olika arbetsgivare. Det positiva är alla nya människor man lär känna och alla erfarenheter man skaffar sig. Men nu vill jag istället känna att jag blir riktigt bra på det jag gör i stället.

Å de ä så gott å må gott igen...

Kram
Agneta

Kommentarer
Postat av: Anette

Men woahhahahwahah (glädjetjut) vad jag blir glad för din skull!

Nu blev detta en skitbra fredag ju!



KRAMAR

2009-04-03 @ 14:04:02
URL: ahttp://an1str.blogspot.com
Postat av: Anette

by the way... var då?

2009-04-03 @ 14:04:46
URL: ahttp://an1str.blogspot.com
Postat av: Nina Kristensson

GRATTIS! Det var ju på tiden! En sådan resurs som du borde ju inte fått gå arbetslös så länge!!! Ses ikväll! Kram

2009-04-03 @ 16:06:30
Postat av: H-et

Va roligt! Det slog en volt av gjädje i hjärtat! Du förtjänar det verlkligen!

2009-04-03 @ 17:46:24
Postat av: Anette K

Stort grattis till nya jobbet. Helgen kan väl knappast bli bättre. Jag ska för den delen till Bjärnum ikväll... Stora förväntningar. Lycka till!

2009-04-03 @ 18:48:30
Postat av: Malena

Var det inte det vi sa? Synd bara om alla arbetsgivare som går miste om dig! Men hur kan du släppa en ån bomb utan att tala om var?

2009-04-03 @ 18:50:04
Postat av: Anonym

STORT GRATTIS!!!

Vi får väl nu bara hoppas att blogskrivandet inte blir alltför lidande p.g.a. detta...



Ni var väl förresten inne och skrev snälla kommentarer till "modellpuckot" igår? : )

2009-04-03 @ 19:51:24
Postat av: Yvonne

Grattis Grattis - vad kul för dig men jag undrar också var - statsministerjobbet är det väl inte eller?



Yvonne

2009-04-03 @ 22:25:58
Postat av: Agneta

Tack snälla goa ni för alla gratulationer. Och tack för att ni läser och kommenterar Glädjebloggen.



Kram

2009-04-04 @ 09:12:24
URL: http://gladjebloggen.blogg.se/
Postat av: jessica

Åhhh vad roligt. GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Hade kunnat fortsätta med grattisandet men det hade inte blivit så kul läsning ju.....himlans kul.

Är jättejätte glad för din skull. Som jag har förstått det s är du inte direkt en människa som gärna sitter hemma och ugglar....eller fårar kanske ni gotlänskor säger (det heter ju gutar men vad 17 kallas ni tjejer). Iaf gläds jag mycket åt ditt jobb.

Stora grattiskramar

ps. statsminister hade väl passsat dig eller?

2009-04-04 @ 17:38:42
URL: http://jh73.wordpress.com
Postat av: Agneta

Jessica:Tack, snälla goa.

2009-04-06 @ 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0